klientu service

Klientam vienmēr ir taisnība — tas ir sen zināms likums uzņēmējdarbībā, kas joprojām ir spēkā. It īpaši tas ir aktuāli tagad, kad konkurence biznesa vidē ir tik nopietna. Klients jebkurā brīdī var aiziet pie cita pakalpojumu sniedzēja vai pārdevēja, jo izvēle ir ļoti plaša. Tāpēc vienmēr jādomā par to, lai nedotu klientam iesmeslu justies neapmierinātam ar saņemto pakalpojumu.

Klientu apkalpošanas politika ir katra uzņēmuma iekšējā lieta, tomēr šeit pamatā ir senas un pārbaudītas metodes, kas sevī savijušas psiholoģiju, ētiku, komunikācijas mākslu, spēju atstāt iespaidu utt.

Arī 21. gadsimts tajā ievieš savas korekcijas, jo mainās biznesa vide, mainās vide, kurā komunicē ar klientiem, mainās preču un pakalpojumu saņemšanas iespējas un metodes. Tas liek pielāgot arī klientu apkalpošanas standartus.

  • Efektīva un ātra saziņa tiešsaistē

Ja ierasts, ka galvenā komunikācija ar klientu ir klātienē vai pa tālruni, tad šajā gadsimtā vienu no vadošajām pozīcijām ieņem komunikācija ar klientu digitālajā vidē: e-pastā, sociālajos tīklos, tiešsaistes saziņas logos. Klienti šajās vietās vēlas saņemt ātru un precīzu komunikāciju, kas viņiem sniegtu to, kas nepieciešams. Visām šīm klientu apkalpošanas opcijām jābūt augstā līmenī, ātrām, jāstrādā bez traucējumiem un jāsniedz klientam kvalitatīva informācija. Tā nevar būt komunikācija tikai ķeksīša pēc, bet tai aktīvi jāvirza klients uz darījumu.

Patērētāji arvien vairāk novērtē savu laiku, tapēc nevēlas iegrimt garās sarunās, liekvārdībā, stundam gaidīt aizņemtā telefona līnijā, lasīt automātiskas atbildes vēstules, kas nesniedz nekādus risinājumus.

  • Individuāla pieeja klienta vajadzībām

Klientu apkalpošanas ziņā šis laikmets ir zīmīgs ar to, ka sasniedzis nebijušus apmērus tajā, cik ļoti pakalpojumu sniedzējs gatavs pielāgoties klienta vajadzībām. Daudzu uzņēmēju darba pamatā ir metode, ka klients nāka ar ideju, uzņēmējs atrod veidu, kā to realizēt. Tas nozīmē, ka darbs ar katru klientu ir individuāls, specifisks, tas prasa pielāgoties un atteikties par standartizētiem risinājumiem.

Potenciālais klients grib tieši to, ko ir iedomājies. Un meklē uzņēmēju, kurš to var izdarīt. Ja to nevarat, viņš ies pie konkurenta. Tāpēc jābūt augstai elastībai un spējai efektīvi rīkoties arī nestandarta situācijās. Protams, ka arī šajā ziņā ir savas robežas, jo ne vienmēr un visam varēs pielāgoties, tāpēc ir arī jāmāk klientam pasniegt savu redzējumu un piedāvāt vēl labākus risinājumus tad, ja redzat, ka kaut kas nestrādā vai ir iecerēts tā, kā nemaz nav īstenojams.

  • Augsta līmeņa preču piegādes serviss

Pirkumi interneta veikalos šobrīd ir ikdiena. Un to patērētāju skaits, kuri regulāri iepērkas internetā, arvien pieaug. Ar to uzņēmējiem jārēķinās un jāseko šai tendencei, arī saviem produktiem un pakalpojumiem ieviešot iespēju tos iegādāties internetā.

Bet tas ir tikai pirmais solis. Tālāk jādomā par drošu, kvalitatīvu un efektīvu preču piegādi. Jāizvēlas piemērots iepakojums — izturīgs un ērts. Jāizvēlas labs sadarbības partneris piegādes jautājumos. Jānodrošina arī izcila komunikācija ar klientu tieši piegādes posmā.

Preces ir jāiepako droši un pamatīgi, tāpēc iesaiņošanas posmā vajadzīga kvalitatīva līmlenta, kas izturēs visus pārbaudījumus un garantēs, ka iepakojums pie klienta nonāks neatvēries. Laba līmlenta gan ar parastu, gan efektīgu dizainu pieejama pie limlentas.lv. Pasūtīt var arī līmlentas ar personalizētu apdruku, kas ļaus pasūtījuma iepakojumu pārvērst par mārketinga rīku, palielinot zīmola atpazīstamību. Līmlenta ir pateicīga virsma, ko var apdrukāt gan ar uzņēmuma simboliku, gan kādu reklāmas saukli.

Preču piegāde ir tas posms, kad klientam veidojas tiešs kontakts ar pārdevēju, arī veidojas viedoklis par klientu apkalpošanas kvalitāti. Tāpēc ir vērts ieguldīt laiku, pūles un līdzekļus, lai pasūtījumu pieņemšanas, apstrādes un piegādes procesu padarītu nevainojamu un uz klienta ērtībām vērstu.

Leave a Reply